Termeni si conditii

COMANDA
Cantitatea minima pentru a comanda invitatii de nuntainvitatii de botez este de 20 de bucati. In cazul acestoracomanda se plaseaza online, completand  optiunile de personalizare si formularul simplu de comanda. La pretul de baza al produsului se mai adauga pretul personalizarii cu text, care este 0.80 RON sau 1,00 RON. (fonturile si culorile disponibile le puteti solicita de la Departamentul Design prin e-mail: print@indigo.com.ro).
Asamblarea invitatiilor (daca este cazul) se va face de catre cumparator si consta in plierea cartonului, pus in pliclegat snurlipire componente, etc. Societatea noastra nu ofera servicii de asamblarePreturile afisate contin TVA 19%. Prin plasarea si confirmarea comenziiclientul se obliga sa ridice comanda si sa achite contravaloarea ei
MACHETA GRAFICA
In urma confirmarii comenziiurmeaza ca in termen de maxim 5 zile lucratoareClientul sa primeasca pe e-mail macheta grafica (o poza cu invitatia personalizata), pentru a vedea exact cum arata textul ales pe invitatie.
Clientul are obligatia sa verifice atent macheta grafica siprin e-mail, sa isi exprime acordul de tiparire (bun de tiparsau sa solicite anumite modificari oricorecturiDupa efectuarea modificarilorclientul va primi pe e-mail o noua macheta grafica. Se accepta modificarea machetei grafice de maxim 3 orimodificarile ulterioare se vor taxa cu 50 lei fiecarePrin aprobarea machetei grafice de catre client (bun de tipar), acesta confirma ca totul este in regula si isi asuma intreaga responsabilitate pentru eventualele greseli observate ulterior. In functie de setarile fiecarui monitor/imprimanta pot sa apara mici diferente de nuanta intre culoarea afisata pe calculator si cea tiparita.
DECLINAREA RESPONSABILITATII
In cazul in care invitatiile sunt tiparite conform machetei grafice confirmate si exista anumite greseli, responsabilitatea pentru aceste eventuale greseli neobservate cade in sarcina celui ce isi da acordul asupra machetei grafice, iar din acel moment firma noastra nu poate fi facuta raspunzatoare de eventualele greseli ignorate de persoana care si-a dat acordul. De aceea va sugeram sa completati cu atentie datele dumneavoastra in formularul de comanda, ulterior sa verificati daca aceste date sunt introduse corect in textul din formatul digital si sa verificati si restul textului pentru a fi siguri ca rezultatul final va fi cel pe care il doriti.
Firma noastra nu poate garanta disponibilitatea tuturor produselor afisate. Acestea fiind produse de serie, pot disparea de pe stocul importatorului sau a furnizorului si din acest motiv Societatea noastra isi asuma dreptul de a NU onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta sau nu mai este disponibil, cu obligatia clara de a informa imediat Cumparatorul.TERMENE DE EXECUTIE SI LIVRARETermenul de realizare a produselor este de zile lucratoare din momentul in care Cumparatorul confirma bunul de tipar in forma finala, dupa care produsele se expediaza catre D-voastra prin curierat rapid (ajung la domiciliu in 24-48 de oresi se platesc la primire – ramburs – catre agentulcurierProdusele care nu necesita personalizare se livreaza in 2-5 zile lucratoarePuteti opta pentru ridicarea produselor de la magazinul sau depozitul nostrudin Cluj-Napoca, in acest caz nu exista taxa de curierat. Nu trimitem colete prin Posta Romana! Firma noastra are contract de colaborare si preturi avantajoase cu DPD Courier, asadar va recomandam livrarea coletelor cu acest prestator de servicii de curierat

Va rugam sa verificati imediat ce ati primit coletul produsele primite (numarati toate elementele componente ale invitatiilor, daca este cazul) si sa ne informati asupra intentiei dvs de returnare sau asupra problemelor constatate in maxim 2 zile lucratoare.

 

POLITICA DE RETURNARE

Clientii acestui magazin online pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 15 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului! Firma noastra va inapoia contravaloarea produselor comandate, conform legii, in termen de 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului/comenzii, cu conditia ca produsele sa ne fie returnate nedeteriorate de catre client! Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Produse care nu se pot returna:

Pentru produsele personalizate, ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 republicata in 2008 prevede urmatoarele:
„Art. 10 – Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: (..)
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, (..);”
In acesta situatie, conform legii, intelegem: produsele care s-au tiparit cu textul clientului sau au suferit orice modificare asupra formei initiale, de orice natura, conforma cu cerintele clientului, nu se pot returna fara invocarea unui motiv intemeiat.
In cazul in care exista greseli in textul imprimat pe invitatie comanda se va reface:
1. in maxim 5 zile lucratoare, pe cheltuiala noastra in cazul in care greselile nu figureaza in macheta pe care clientul a aprobat-o.
2. pe cheltuiala clientului, in cazul in care greselile exista in macheta pe care clientul si-a dat acordul pentru tiparire iar greselile existente nu au fost semnalate.

 Poti solicita returul in urmatoarele situatii:

Produsul nu este conform cu specificatiile afisate pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi.

Produsul este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau coletul este deteroirat/prezinta urme de desfacere:
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia la domiciliu prin curier – clientul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in termen de 24h, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam clientului sa refuze receptia lor.

Produse care au fost livrate gresit:
Daca ati primit in colet alt produs decat cel comandat si cel inscris in factura, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna coletul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru coletul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi.

Renuntarea la cumparare:
Daca doriti sa renuntati la cumparare in termenul de 15 zile calendaristice, toate costurile de retur a produsului/produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra. Nu se poate renunta la cumparare in cazul produselor personalizate, conform legii.

 Procedura si pasii de returnare:

1. Trimiti cerere de retur:

Cererea se va trimite printr-un e-mail care va contine in subiect „RETURNARE -numar comanda- -data comanda-„. In continutul e-mailului se vor trece punctual:

-numar comanda si data inregistrare comanda
-datele complete ale cumparatorului: nume, prenume, adresa, adresa e-mail folosit la comanda plasata
-numarul facturii/bonului fiscal si data emiterii
-cauzele si motivele ce au dus la returnarea produselor

2. Cererea va fi aprobata si inregistrata:
Cererea va fi inregistrata si analizata. Vei primi raspuns la solicitarea ta daca datele sunt complete si cererea ta indeplineste conditiile obligatorii de retur.

3. Returul coletului:
Te rugam sa asiguri coletul si sa asezi produsele in ambalajul original in care au fost livrare. Astfel vei elimina riscul de deteriorare la transport.

4. Constatare retur si acceptare stare produse:
Dupa ce vom primi coletul, personalul nostru calificat va verifica si va constata daca produsele returnate sunt conforme cu obligatiile noastre de retur.

5. Solutionare:
In baza constatului din partea noastra cat si a solicitarilor trimise de tine, se va face solutionarea returului prin inlocuirea produsului cu altul identic, in stare noua, inlocuirea produsului cu altul, solicitat de catre client sau rambursarea contravalorii produsului in maxim 30 zile calendaristice.

 

Va rugam sa verificati imediat ce ati primit coletul produsele primite (numarati toate elementele componente ale invitatiilor, daca este cazul) si sa ne informati asupra intentiei dvs de returnare sau asupra problemelor constatate in maxim 2 zile lucratoare.

 

MODALITATI DE PLATA

Contravaloarea comenzii se achita integral la primirea coletuluiin sistem rambursIn cazul in care s-a optat pentru ridicarea comenzii de la magazinul sau depozitul din Cluj-Napoca/Timisoaraputeti achita numerar sau cu ajutorul cardului bancar. In cazul celorlalte magazine din tara, plata se va face doar numerar.

 

DREPTURI DE AUTOR

Dreptul de copyright pentru toate informatiile si pozele existente pe acest site sunt detinute de SC ENETHA SRLNici un material de pe acest site nu poate fireprodus partial, integral sau modificat fara permisiunea anterioara a SC ENETHA SRLToate trade name-uriletrademark-urilelogo-urile si trade style-urilesunt proprietatea SOCIETATII sau a partenerilor saiUtilizarea adecvata a acestora se poate face numai in contextul produselor si serviciilor proprietaruluimarcilornici o alta folosire a acestora nefiind permisa fara o aprobare scrisa anterior.

 

NOTA DE INFORMARE privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la

prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completataENETHA SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate in continuaredatele cu caracter personal pe care persoanele vizate le furnizeaza.

Ca o garantie a realizarii scopului declarat al legii cadrudrepturile ce revin persoanei vizate au fost prevazute expres de legiuitor:

· dreptul la informare (art. 12);

· dreptul de acces la date (art. 13);

· dreptul de interventie asupra datelor (art. 14);

· dreptul de opozitie (art. 15);

· dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17);

· dreptul de a se adresa justitiei (art. 18).

 

Dreptul la informare

În cazul în care datele cu caracter personal sunt obtinute direct de la persoana vizataoperatorul este obligat sa furnizeze acesteia cel putin urmatoareleinformatii:

    a.identitatea operatorului si a reprezentantului acestuiadaca este cazul;

    b.scopul în care se face prelucrarea datelor;

    c.informatii suplimentareprecumdestinatarii sau categoriile de destinatari ai datelordaca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintelerefuzului de a le furnizaexistenta drepturilor prevazute de prezenta lege pentru persoana vizataîn special a dreptului de acces, de interventie asupra datelor side opozitieprecum si conditiile în care pot fi exercitate;

    d.orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supravegheretinând seama de specificul prelucrarii.

În cazul în care datele nu sunt obtinute direct de la persoana vizataoperatorul este obligat ca, în momentul colectarii datelor saudaca se intentioneazadezvaluirea acestora catre terticel mai târziu pâna în momentul primei dezvaluirisa furnizeze persoanei vizate cel putin urmatoarele informatii, cu exceptiacazului în care persoana vizata poseda deja informatiile respective:

     a. identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;

     b.scopul în care se face prelucrarea datelor;

c. informatii suplimentare, precum: categoriile de date vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existenta drepturilor prevazute de lege pentru persoana vizata, în special a dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;

    d.orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.

 

Dreptul de acces la date

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere (în mod gratuit, pentru o solicitare pe an), confirmarea faptului ca datele sale personale sunt sau nu sunt prelucrate de acesta, precum si urmatoarele informatii:

 a.informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;

    b.comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;

     c.informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;

     d.informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;

e.informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului, în conformitate cu dispozitiile legale.

Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii.

 

Dreptul de interventie asupra datelor

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine, în mod gratuit, de la operator,

printr-o cerereîntocmita în forma scrisa, datata si semnata:

       a.rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;

       b.transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma cu Legea nr.677/2001;

 c. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notifi care nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

Operatorul este obligat sa comunice masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii.

 

Dreptul de opozitie

Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, printr-o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. În caz de opozitie justificata, prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.

Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într

-un asemenea scop.

Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i-au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii.

 

Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale

Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:

     a.retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitate a, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;

     b.reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute mai sus.

 

Dreptul de a se adresa justitiei

Fara a aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plângere autoritatii de supraveghere, orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuate ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia.

Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul. Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.

În vederea apararii drepturilor prevazute de lege, persoanele ale caror date cu caracter personal fac obiectul unei prelucrari care cade sub incidenta legii pot înainta plângere catre autoritatea de supraveghere.

Plângerea se poate face direct sau prin reprezentant.

Plângerea catre autoritatea de supraveghere nu poate fi înaintata daca o cerere în justitie, având acelasi obiect si aceleasi parti, a fost introdusa anterior.

În afara cazurilor în care o întârziere ar cauza un prejudiciu iminent si ireparabil, plângerea catre autoritatea de supraveghere nu poate fi înaintata mai devreme de 15 zile de la înaintarea unei plângeri cu acelasi continut catre operator .

Daca plângerea este gasita întemeiata, autoritatea de supraveghere

poate dispune suspendarea provizorie sau încetarea prelucrarii datelor, stergerea partiala sau integrala a prelucrarii datelor si poate sa sesizeze organele de urmariere penala sau sa intenteze actiune în justitie.Decizia trebuie motivata si se comunica partilor interesate în termen de 30 de zile de la data plângerii.

 

Contraventii si sanctiuni

Autoritatea de supraveghere poate aplica sanctiuni contraventionale operatorului pentru:

· omisiunea de a notifica si notificarea cu rea-credinta;

· prelucrarea nelegala a datelor cu caracter personal;

· neîndeplinirea obligatiilor privind confidentialitatea si aplicarea masurilor de securitate;

· refuzul de a furniza informatii.

Sanctiunile contraventionale se aplica de catre autoritatea de supraveghere prin personalul împuternicit în acest scop. Cuantumul amenzilor care pot fi aplicate, în cazul savârsirii contraventiilor sus-mentionate, variaza între 500 RON si 50.000 RON.

Împotriva proceselor-verbale de constatare si a deciziilor de sanctionare se poate

face plângere la sectiile de contencios administrativ ale tribunalelor.

 

Relatii cu publicul

La sediul Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cetatenii pot primi informatii privind modul de completare a formularelor

de notificare si legislatia aplicabila prelucrarilor de date cu caracter personal pe teritoriul României.

De asemenea, aceste informatii se pot obtine prin telefon, la numarul 21.252.59.77.

 

Contact

Sediul Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal este în:

Strada Olari nr. 32, sector 2, municipiul Bucuresti, cod postal 024057

Telefon: 021.252.55.99

Fax: 021.252.57.57

Internet: www.dataprotection.ro

E-mail:anspdcp@dataprotection.ro

 

DISPOZITII FINALE

Clientul confirma ca a citit si acceptat termenii si conditiile de mai sus. Prin plasarea si confirmarea comenzii Clientul se obliga sa ridice comanda si sa achite contravaloarea ei. Utilizarea serviciului de catre Client si comandarea de produse implica acceptarea neconditionata a acestor termeni si conditii.

 

Va multumim,
Echipa Indigo Cards